Tästä pääset tutustumaan hallitukseen

Susanna Niemelä, Yhdistyksen puheenjohtaja. Toimin myös mm. jäsenasioidenhoitaja, tiedottaja, kokemustoimija, Nettiopastaja, vertaistukija (myös osteoporoosi) sekä Näppäräsormet ryhmän ohjaaja. Yhdistyksen hallituksen jäsenenä ja tiedottajana olen ollut vuodesta 2015 alkaen. Jäsenasiat otin hoitaakseni vuonna 2017. Olen myös kouluttaja. Harrastan kaikenlaisia kädentaitoja ja mm. Makramee kurssit ovat minun yhdistyksellä ohjaamia tapahtumia. Minulla on käytössä avustajakoira jota saattaa nähdä kanssani yhdistyksen tapahtumissa. Reumaliiton Somelähettiläs vuosina 2020-2021. Toimin myös vapaaehtoisten ohjaajana.

Ritva Laine, olen ollut tässä yhdistyksessä vuodesta 1994. Tälle ajalle on kertynyt paljon vapaaehtoistehtäviä mm. Pisarat jäsenlehden päätoimittajasta askartelukerhon yhteyshenkilöksi, sekä Nettiopastajaksi. Parasta on olla reumaa sairastavien vertaistukija, kun itse on kokenut reuman kaikki vaiheet. Haluan omalla positiivisella asenteellani tuoda iloa meille reumaa sairastaville. Olen myös Reumaliiton valtuuston jäsen. Tällä hetkellä yhdistyksessä tehtäviäni on sihteeri ja rahastonhoitaja. Harrastan liikuntaa, lukemista ja käsitöiden väkästystä. Olen yksi Näppäräsormet ryhmän yhteyshenkilöistä.

Leena Turunen, toimin yhdistyksen hallituksen jäsenenä sekä vapaaehtoisten ohjaajana. Olen liittynyt Reumayhdistykseen 1992. Silloin aloitin hallituksessa, emäntänä, arpavastaavana, fibromyagiaryhmän ohjaajana, puhelintukihenkilönä ja vertaistukihenkilönä. 2019 aloitin uudestaan hallituksessa. Olen Näppäräsormet kädentaitoryhmän yhteyshenkilö.

Elina Salow olen yhdistyksen hallituksen jäsen. Olen toiminut eri yhdistyksissä 1980-luvulta sekä kunnallisissa luottamustoimissa kolme kautta. Harrastan sukututkimusta, käsitöitä, monenlaista liikuntaa mm. uintia, hiihtoa, melontaa sekä mökkeilyä. Edit yhdistyksen sihteeri 12.1.2023 alkaen

Aimo Tikkanen, olen ollut yhdistyksessä jo 80-luvulta lähtien ja harrastan liikuntaa päivittäin. Mottonani on, ” liike on lääkettä”. Olen ollut pitkään yhdistyksen hallituksessa, ideastani tuli totta ja saimme yhdistykselle omat toimitilat v.2004. Vuosien aikana olen toiminut liikuntavastaavana, mm. Boccia ryhmän yhteyshenkilönä ja reumaa sairastavien vertaistukijana. Nyt olen aloittanut Reumaklubilla; Reuma ja Uniapnea keskustelu ryhmän, jossa olen yhteyshenkilönä. Olen hallituksen varajäsen. Edit hallituksen jäsen sekä matkavastaava 12.1.2023 alkaen

Tuula Pekkala, olen toiminut syksystä 2019 hallituksen varajäsenenä. Harrastan mökkeilyä, lukemista, ristisanatehtäviä ja jonkin verran käsitöitä.