Jäsenasioidenhoitajan tehtävät

Jäsenasioidenhoitajan muistilista

1. Muuta 90v täyttävät vapaajäseniksi vuoden lopussa. (näin heille ei lähde jäsenmaksua vuoden alussa)
  2. Muokkaa/lisää vuoden alussa (järjestäytymiskokouksen jälkeen) hallituksen jäsenten luottamustoimet ja vapaaehtoisten roolit. (ohjeet yhdistysnetistä)
  3. Laadi jäsenkirje yhdessä sihteerin ja PJ:n kanssa helmikuun 8pv mennessä.
  4. Ilmoita joka kokouksessa jäsenmäärä, liittyneet jäsenet (täytyy hyväksyä kokouksessa) ja eronneet jäsenet. Aikaväli on aina kokousten väli. Ohjeet löytyvät yhdistysnetistä. KILTA OHJEET
  5. Käy hyväksymässä tulleet jäsenhakemukset kun niistä tulee sähköposti ilmoitus. Passivoi jäsenet jotka haluavat erota.
  6. Katso merkkipäivät 70,80 ja 90  (vuoden lopussa seuraavalle vuodelle) ja laita onnittelukortit ajallaan. (ohje tähän yhdistysnetissä)
  7. Lähetä kuukausitiedote jäsenille joilla on sähköpostiosoite killassa. (ohje yhdistysnetissä)