Jäsenasiat/edut

Jäsenrekisterin tietojen jäsenistä on äärimmäisen tärkeää olla ajantasainen.

Jäsen pääsee itse muokkaamaan omia tietojaan osoitteessa https://oma.reumaliitto.fi.

Salasanan voi pyytää linkistä "uusi salasana".

Sähköpostiosoitteena käytetään sitä osoitetta, joka on annettu rekisteriin jäseneksi liityttäessä.

Sähköpostia tarvitaan myös, jos haluaa saada yhdistyksen kuukausitiedotteen.

Halutessaan jäsen saa liitolta laskun ja jäsenkirjeen sähköpostiinsa.

Kun osoitteesi tai jokin muu tieto muuttuu, ilmoitathan siitä jäsenasioidenhoitaja Leena Turuselle p. 040 0417 718 tai sähköpostiin ory.jasenasia@gmail.com. Tieto kulkee samalla Reumalehden postitusrekisteriin. On kaikkien etu, että jäsenrekisteri on ajan tasalla. Näin varmistat myös Reumalehden itsellesi.

Liity jäseneksi

JÄSENEDUT:

• yhdistyksen jäsenkirje
  • Reumalehti 4 kertaa vuodessa
  • yhdistyksen tarjoamat maksuttomat neuvontapalvelut
  • vertaistukijoiden tuki tarvittaessa
  • yhdistyksen liikunta-, käsityö- ja vertaistukiryhmät
  • yhdistyksen jäsen-, teemaillat ja sairauskohtaiset ryhmät
  • Reumaliiton tuetut lomat ja retkitoiminta
  • Reumaliiton virkistys-, sopeutumisvalmennus- ja parisuhdekurssit
  • järjestövakuutus Reumaliiton ja yhdistyksen järjestämissä tilaisuuksissa

HUOMIO! ASKO EI ANNA LAKINEUVONTAA PUHELIMESSA!!

Yhteistyössä lakiasiaintoimisto Asko Haavikko. Asko on ihmisläheinen varatuomari, hänen erikoisalaansa ovat mm. perintöoikeudelliset asiat sekä esimerkiksi edunvalvonta. Yhdistyksen jäsenille edunvalvontavaltuutuksen hinta on 130 €. Kysy lisää Askolta p.050 5011 248 ja käyntiosoite Isokatu 19 B 17, 90100 Oulu. Muista kertoa, että olet yhdistyksemme jäsen. Yhdistyksen yhteyshenkilö Susanna Niemelä p. 045 358 5998.

MEILTÄ SAAT TIETOA MM.:

• yhdistystoiminnasta, vertaistukiryhmistä
  • kuntoutus- ja terveyspalveluista
  • sosiaaliturvasta
  • retkistä, tapahtumista ja luennoista.

Reumaliiton IF-järjestövakutus korvaa jäsenille ja  toimihenkilöille

järjestötehtävissä ja yhdistyksen tilaisuuksissa niin matkalla kuin paikallisesti sattuneet omaisuus- ja henkilövahingot. IF-järjestövakuutus sisältää matkavakuutuksen, irtaimen omaisuuden vakuutuksen sekä vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen.

Edellytyksenä korvauksen saamiselle on voimassa oleva jäsenyys, maksettu jäsenmaksu. Vahingon sattuessa ota yhteyttä yhdistykseen.

Parturi-Kampaamo Repekka antaa alennusta 10 % yhdistyksen jäsenille.

Osoite: Puusepänkuja 2, 90100 Oulu (yhdistyksen toimiston vieressä)

p. +358 8 311 6635

Synsam on päivittänyt Reumaliiton jäsenille jäsenetuja.

Jäsenet saavat piilolinsseistä -25 %:n alennuksen. Lisäksi uutena etuna jäsenet saavat -20 %:n alennuksen Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta.

Lisätietoja edusta osoitteesta reumaliitto.fi/jasenedut sekä palvelu- ja markkinointikoordinaattori Marita Jurvelinilta: marita.jurvelin@reumaliitto.fi.

GreenStar-hotellien jäsenetu

GreenStar on kotimainen hotelliketju, joka tarjoaa ekologisia ja edullisia hotelliöitä. Jäsenet saavat 10 %:n alennuksen jo ennestään edullisen majoituksen päivänhinnasta. Kaupunkihotelleja on Jyväskylässä, Lahdessa, Joensuussa ja Vaasassa.

Lisätietoja edusta osoitteesta reumaliitto.fi/jasenedut sekä palvelu- ja markkinointikoordinaattori Marita Jurvelinilta: marita.jurvelin@reumaliitto.fi.

Ettonet apuvälinekauppa antaa yhdistyksemme jäsenille -10% alennusta. Myymälä sijaitsee Hallituskatu 23, 90100 Oulu. Muista kertoa että olet yhdistyksen jäsen.

PDF-tiedostoEttonet Oulu A4 esite.pdf (4.0 MB)
Klikkaa esite auki tästä