HAE DIGITAALISTA OSAAMISMERKKIÄ

Hei vapaaehtoinen

Alla olevista merkeistä klikkaamalla voit hakea Oulun Reumayhdistyksen laatimia ja myöntämiä osaamismerkkejä.

Osaamismerkkeihin liittyy hakemuslomake jonka täytettyäsi arvioimme hakemuksen ja myönnämme merkin. Merkki tulee sähköpostiisi noin viikon kuluttua hakemuksestasi. Lisätietoja saat Susannalta 0453585998

Kun klikkaat kuvaa näet mitkä kriteerit pitää täyttyä että voit hakea merkkiä.

Voit ensimmäiseksi rekisteröityä Open Badge Passporttiin – maksuttomaan pilvipalveluun, johon osaamismerkit kerätään.Merkkien käytöstä ja julkisesta jakamisesta päättää merkin saaja itse. Merkit voi linkittää osaksi omaa ansioluetteloa tai sosiaalisen median sivustolle kuten LinkedIn, Facebook, Instagram tai Twitter. Voit hyödyntää merkkiä opiskelusssa, työhakemuksessa ja muihin vapaaehtoistehtäviin hakiessasi.

Kädentaidon osaamismerkistö sisältää kolme haettavaa merkkiä ja ns. metamerkin. Kun olet ansainnut kolme ensimmäistä merkkiä niin saat automaattisesti kädentaidon kouluttaja merkin=Metamerkki.