Uutisia

Oulun Reumayhdistyksen tuettu ryhmäloma järjestetään yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa sosiaali- ja terveysministeriön avustuksella.
Oulun Reumayhdistys järjestää kotiseutukävelyn 4.9. kello 17 alkaen. Lähdemme Myllytullin koulun takaa Kirkkokadun alkupisteeltä. Matkalla keskustelemme kulttuurista ja kuulemme Koskenniemen runoutta. Kävelemme Ainolan puistosta Hupisaarille Patosillan alkuun.
Taide voimavarana - Värien tanssia ja mielenmaisemia
Live video suoraan toimistolta
Vapaaehtoisuus on pyyteetöntä auttamista, mutta usein siitä on iloa itsellekin, kirjoittaa Susanna Niemelä.
Chat antaa reumasairauksia sairastaville mahdollisuuden kysyä lyhyitä, itseä askarruttavia kysymyksiä. Reumahoitajalta voi kysyä omahoidosta tai esimerkiksi lääkkeisiin ja niiden käyttämiseen, rokotuksiin, matkustamiseen tai leikkauksiin liittyviä kysymyksiä. Chat on avoinna tiistaisin kello 17.00–19.00. Syyskaudella 2021 chat alkaa elokuun viimeisenä tiistaina ja jatkuu joka tiistai aina 14.12. asti.
Susanna Niemelä kertoo elämästään reuman kanssa
Varapuheenjohtaja Susanna Niemelä oli 8.9.2020 Radio Pookissa kertomassa reumasta ja Oulun Reumayhdistyksestä.