Haku Oulun Reumayhdistyksen tuetulle ryhmälomalle alkaa 13.11.

8.11.2023

Oulun Reumayhdistyksen tuettu ryhmäloma järjestetään yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa sosiaali- ja terveysministeriön avustuksella.

Tuetun ryhmäloman ajankohta on 8.-14.4.2024 ja lomapaikkana on Utajärvellä sijaitseva Rokua Health & Spa.

Kyseessä on hyvänmielen loma ja omavastuuhinta on 130 euroa henkilöltä.

Lomalle voivat hakea reuma- ja tules-sairautta sairastavat aikuiset ja heidän läheisensä. Hakijan ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen.

Tuetut lomat on tarkoitettu pienituloisille henkilöille, joilla ei ole muuten mahdollista järjestää kodin ulkopuolista lomaa.

Lomat myönnetään taloudellisin, sosiaalisin ja terveydellisin perustein. Ensikertalaisuus otetaan huomioon. Lomia myönnetään korkeintaan kahden vuoden välein.

Jokainen tuetulle lomalle hakeva henkilö lähettää oman hakemuksensa hakuaikana Hyvinvointilomat ry:lle. Lomakkeen voi toimittaa paperisena tai sähköisenä.

Sähköinen lomake löytyy osoitteesta http://lotu.lomajarjestot.fi/calendar/HYVINVOINT/

Lisätietoja saa Ritvalta (040 5670 381) tai Aimolta (040 7522 311)