TUTUSTU HALLITUKSEEN

Susanna Niemelä, toimin tällä hetkellä yhdistyksen varapuheenjohtajana sekä puheenjohtajana entisen puheenjohtajan erotessa kesken kauden. Olen jäsenasioidenhoitaja, tiedottaja, kokemustoimija, Nettiopastaja, vertaistukija (myös osteoporoosi) sekä Näppäräsormet ryhmän ohjaaja. Yhdistyksen hallituksen jäsenenä ja tiedottajana olen ollut vuodesta 2015 alkaen. Jäsenasiat otin hoitaakseni vuonna 2017. Olen myös kouluttaja. Harrastan kaikenlaisia kädentaitoja ja mm. Makramee kurssit ovat minun yhdistyksellä ohjaamia tapahtumia. Minulla on käytössä avustajakoira jota saattaa nähdä kanssani yhdistyksen tapahtumissa. Reumaliiton Somelähettiläs vuodesta 2020. Toimin myös vapaaehtoistten ohjaajana.

Ritva Laine, olen ollut tässä yhdistyksessä vuodesta 1994. Tälle ajalle on kertynyt paljon vapaaehtoistehtäviä mm. Pisarat jäsenlehden päätoimittajasta askartelukerhon yhteyshenkilöksi, sekä Nettiopastajaksi. Parasta on olla reumaa sairastavien vertaistukija, kun itse on kokenut reuman kaikki vaiheet. Haluan omalla positiivisella asenteellani tuoda iloa meille reumaa sairastaville. Olen myös Reumaliiton valtuuston jäsen. Tällä hetkellä yhdistyksessä tehtäviäni on sihteeri ja rahastonhoitaja. Harrastan liikuntaa, lukemista ja käsitöiden väkästystä. Olen yksi Näppäräsormet ryhmän yhteyshenkilöistä.

Leena Turunen, toimin yhdistyksen hallituksen jäsenenä sekä matkanvetäjänä. Olen liittynyt Reumayhdistykseen 1992. Silloin aloitin hallituksessa, emäntänä, arpavastaavana, fibromyagiaryhmän ohjaajana, puhelintukihenkilönä ja vertaistukihenkilönä. 2019 aloitin uudestaan hallituksessa. Olen Näppäräsormet kädentaitoryhmän yhteyshenkilö.

Eija Putaala, olen yhdistyksen hallituksen jäsen sekä tiedottaja. Hallituksen jäsenenä olen toiminut vuoden 2021 alusta ja tiedottajaksi tulin syksyllä 2021. Harrastuksiini kuulu kaikenlaiset kädentaidot ja puutarhanhoito, kuuntelen myös musiikkia. Olen innokas opettelemaan uusia asioita, siksi liityinkin Oulun reumayhdistyksen toimintaan.

Seppo Turunen, olen yhdistyksen hallituksen jäsen. Yhdistyksessä olen tehnyt pitkän uran, jo vuodesta 1965. Tuolloin toimin autokuskina kun kuljetin herrojen rouvia reumantapahtumista kotiin. Muissa rooleissa olen vuosien saatossa toiminut jäsenasiainhoitajana, varapuheenjohtajana, matkanvetäjänä, liikuntavastaavana, sekä Retu-kuntoutuksessa yhteyshenkilönä. 2018 sain yhdistykseltä Kunniakirjan ja Toripolliisi patsaan osoituksena yhdistyksen pitkäaikaisena aktiivi jäsenenä toimimisesta, samalla minut hyväksyttiin kunniajäseneksi.

Marja Rönkä, olen toiminut yhdistyksen hallituksessa vuodesta 2020. Olen yhdistyksen toinen matkavastaava. Syksyllä 2021 minusta tuli yhdistyksen toinen jäsenasioidenhoitaja.

Aimo Tikkanen, olen ollut yhdistyksessä jo 80-luvulta lähtien ja harrastan liikuntaa päivittäin. Mottonani on, ” liike on lääkettä”. Olen ollut pitkään yhdistyksen hallituksessa, ideastani tuli totta ja saimme yhdistykselle omat toimitilat v.2004. Vuosien aikana olen toiminut liikuntavastaavana, mm. Boccia ryhmän yhteyshenkilönä ja reumaa sairastavien vertaistukijana. Nyt olen aloittanut Reumaklubilla; Reuma ja Uniapnea keskustelu ryhmän, jossa olen yhteyshenkilönä. Olen hallituksen varajäsen.

Tuula Pekkala, olen toiminut syksystä 2019 hallituksen varajäsenenä. Harrastan mökkeilyä, lukemista, ristisanatehtäviä ja jonkin verran käsitöitä. Aloitan syksyllä 2021 kirjallisuuspiirin.