Harrastetoimintaa ja ryhmiä

Oulun Reumayhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua ryhmiimme. Tervetuloa avoimella mielellä kokeilemaan uusia harrastuksia. Harrastusryhmät ja -kurssit kokoontuvat Reumayhdistyksen toimitilassa Myllytullissa, Puusepänkuja 2.

Lisätietoa saat jokaisen ryhmän omalta yhteyshenkilöltä.

Opettajavetoiset ryhmät

Taidepiiri

Kurssilla maalataan tauluja akryylimaaleilla eri tekniikoita käyttäen opettajan ohjauksella. Voit olla aloittelija tai kokeneempi maalari. Kaikentasoiset ovat tervetulleita kurssille.

Kokoontumiset 7.1. alkaen TIISTAISIN klo 12.00-15.00.

Kurssimaksu jäsenille 40€ ja ei-jäsenille 49€/lukukausi, 15 kertaa.

Opettaja: Minna Mukari

Ilmoittautumiset:

Yhteyshenkilö Leena Harjuvaaralle  050 407 7363

Yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Nypläyskurssi

Ryhmään voi tulla mukaan niin vasta-alkajat kuin pidempään harrastaneet. Jokainen saa opetusta yksilöllisesti oman tasonsa mukaan. Nypläyksessä käytetään erilaisia tekniikoita, joita hyödynnetään kurssilla. Materiaaleja voi ostaa kurssin yhteyshenkilöltä.

Kokoontumiset 13.1. alkaen MAANANTAISIN klo 13.00-16.00.

Kurssimaksu jäsenille 37€ ja ei-jäsenille 46€/lukukausi, 15 kertaa.

Opettaja: Pirjo Virkkunen.

Ilmoittautumiset:

Yhteyshenkilö Leena Turunen 0400 417 718.

Yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Vertaistuelliset ryhmät

Senioriklubi, TOIMINTA LOPPUU 21.2.2020

SenioriKlubi aloittaa  perjantaina 24.1.2020. Yhteiset tapaamiset joka toinen PERJANTAI klo 12.00–15.00 parillisilla viikoilla. SenioriKlubi on nimestään huolimatta tarkoitettu kaikenikäisille. Klubin tarkoituksena on tarjota ikään katsomatta mielekästä tekemistä kaikille kävijöille.

Kokoonnumme ensimmäisen kerran maksuttoman Bingon merkeissä perjantaina 24.1.2020 kello 12.00. SenioriKlubiin tuleminen ei vaadi ilmoittautumista.
Bingon jälkeen kahvittelemme ja mietimme yhdessä, mitä ohjelmaa ”klubilaiset” toivovat. Bingoa, levyraatia, tietovisaa, asiantuntijaluentoja, kevyttä jumppaa vai mitä se voisi olla?

Lisätietoja: oulunreumayhdistys@gmail.com

Voimaa valokuvauksesta

Kokoontumiset 26.1. alkaen  parillisten viikkojen SUNNUNTAINA klo 14.00-16.00.

Ryhmä on tarkoitettu kaikille niille, joista valokuvien ottaminen on kivaa ja joilla on jonkinlainen kamera. Se voi olla mikä tahansa kännykkäkamerasta kunnon kameraan. Tarkoitus on kokeilla kuvaamista erilaisissa paikoissa, etsiä uusia näkökulmia omaankin ympäristöön ja ennen kaikkea nauttia vaan valokuvaamisesta. Kuvia voidaan katsella yhdessä ja mahdollisesti tehdä niistä jotain kivaa, vaikkapa näyttelykin, jos halua siihen ryhmästä löytyy.

Porinapiiri

Terapeuttinen ja vertaistuellinen keskusteluryhmä, jossa keskustellaan eri aiheista kahvikupin äärellä.

Kokoontuu 8.1. alkaen KESKIVIIKKOISIN klo 12.00-14.00  joka kuukauden toinen keskiviikko. (8.1., 12.2., 11.3., 8.4., 13.5.)

Yhteyshenkilö: Satu Vaskuri, 040 507 7496

Vertaistukiryhmät

Fibro- vertaistukiryhmä

Fibromyalgiaa sairastavien oma vertaistukiryhmä. Keskustellaan ja kahvitellaan.

Kokoontuu 13.1. alkaen joka kuukauden toinen MAANANTAI (13.1., 10.2., 9.3.) klo 18.00-19.30, toukokuussa TIISTAI (12.5.) klo 18.00-19.30

Ryhmänvetäjä: Pia Kosunen piir.kosunen(a)gmail.com