Voit liittyä Oulun Reumayhdistyksen jäseneksi täällä.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä kuka tahansa, sinun ei tarvitse olla reumasairas tullaksesi mukaan toimintaamme. Samalla liityt Suomen Reumaliiton jäseneksi. Liittymällä jäseneksemme saat käyttöösi monia etuja. Vastaanotettuamme lomakkeesi lähetämme Sinulle jäsenmaksua varten tilisiirron sekä yhdistyksen ja Reumaliiton materiaalia.

Vuoden 2020 jäsenmaksu on 23 € ja kannatusjäsenmaksu 50€.

Huomioithan, jos osoitteesi tai jokin muu tietosi muuttuu, niin ilmoita siitä oulunreumayhdistys(a)gmail.com.

Tieto kulkee samalla Reuma-lehden postitusrekisteriin. On kaikkien etu, että jäsenrekisteri on ajan tasalla ja näin varmistat myös Reuma-lehden itsellesi.

Jäsenedut:

• Yhdistyksen jäsenkirje
  • Reumalehti 4 x vuodessa
  • Yhdistyksen tarjoamat maksuttomat neuvontapalvelut
  • Vertaistukijoiden tuki tarvittaessa
  • Yhdistyksen liikunta-, käsityö- ja vertaistukiryhmät
  • Yhdistyksen jäsen-, teemaillat ja sairauskohtaiset ryhmät
  • Reumaliiton tuetut lomat ja retkitoiminta
  • Reumaliiton virkistys-, sopeutumisvalmennus- ja parisuhdekurssit
  • Järjestövakuutus Reumaliiton ja yhdistyksen järjestämissä tilaisuuksissa

Reumaliiton IF-järjestövakutus korvaa jäsenille ja  toimihenkilöille

Järjestötehtävissä ja yhdistyksen tilaisuuksissa niin matkalla kuin paikallisesti sattuneet omaisuus ja henkilövahingot. Sisältää matkavakuutuksen, irtaimen omaisuuden vakuutuksen sekä vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen. Maksettu jäsenmaksu on edellytyksenä korvauksen saamisessa. Vahingon sattuessa ota yhteyttä omaan yhdistykseen.