Tästä pääset tutustumaan hallitukseen

Susanna Niemelä, Yhdistyksen puheenjohtaja. Toimin myös mm. jäsenasioidenhoitaja, tiedottaja, kokemustoimija, Nettiopastaja, vertaistukija (myös osteoporoosi) sekä Näppäräsormet ryhmän ohjaaja. Yhdistyksen hallituksen jäsenenä ja tiedottajana olen ollut vuodesta 2015 alkaen. Jäsenasiat otin hoitaakseni vuonna 2017. Olen myös kouluttaja. Harrastan kaikenlaisia kädentaitoja ja mm. Makramee kurssit ovat minun yhdistyksellä ohjaamia tapahtumia. Minulla on käytössä avustajakoira jota saattaa nähdä kanssani yhdistyksen tapahtumissa. Reumaliiton Somelähettiläs vuosina 2020-2021. Toimin myös vapaaehtoisten ohjaajana.

Ritva Laine, olen ollut tässä yhdistyksessä vuodesta 1994. Tälle ajalle on kertynyt paljon vapaaehtoistehtäviä mm. Pisarat jäsenlehden päätoimittajasta askartelukerhon yhteyshenkilöksi, sekä Nettiopastajaksi. Parasta on olla reumaa sairastavien vertaistukija, kun itse on kokenut reuman kaikki vaiheet. Haluan omalla positiivisella asenteellani tuoda iloa meille reumaa sairastaville. Olen myös Reumaliiton valtuuston jäsen. Tällä hetkellä yhdistyksessä tehtäviäni on sihteeri ja rahastonhoitaja. Harrastan liikuntaa, lukemista ja käsitöiden väkästystä. Olen yksi Näppäräsormet ryhmän yhteyshenkilöistä.

Leena Turunen, toimin yhdistyksen hallituksen jäsenenä sekä vapaaehtoisten ohjaajana. Olen liittynyt Reumayhdistykseen 1992. Silloin aloitin hallituksessa, emäntänä, arpavastaavana, fibromyagiaryhmän ohjaajana, puhelintukihenkilönä ja vertaistukihenkilönä. 2019 aloitin uudestaan hallituksessa. Olen Näppäräsormet kädentaitoryhmän yhteyshenkilö.

Eija Putaala, olen yhdistyksen hallituksen jäsen sekä tarjoiluvastaava. Hallituksen jäsenenä olen toiminut vuoden 2021 alusta. Harrastuksiini kuulu kaikenlaiset kädentaidot ja puutarhanhoito, kuuntelen myös musiikkia. Olen innokas opettelemaan uusia asioita, siksi liityinkin Oulun reumayhdistyksen toimintaan.

Seppo Turunen, olen yhdistyksen hallituksen jäsen. Yhdistyksessä olen tehnyt pitkän uran, jo vuodesta 1965. Tuolloin toimin autokuskina kun kuljetin herrojen rouvia reumantapahtumista kotiin. Muissa rooleissa olen vuosien saatossa toiminut jäsenasiainhoitajana, varapuheenjohtajana, matkanvetäjänä, liikuntavastaavana, sekä Retu-liikunnan yhteyshenkilönä. 2018 sain yhdistykseltä Kunniakirjan ja Toripolliisi patsaan osoituksena yhdistyksen pitkäaikaisena aktiivi jäsenenä toimimisesta, samalla minut hyväksyttiin kunniajäseneksi.

Esa Hauru Olen liittynyt Oulun Reumayhdistykseen vuoden 2021 alussa. Tämän vuoden alusta olen ollut yhdistyksen hallituksessa ja toimin toisena matkavastaavana sekä uniapnearyhmän kakkosmiehenä. Lisäksi olen tämän vuoden, joka on yhdistyksen 70-vuotis juhlavuosi, tapahtumatoimikunnan jäsen. Harrastan sotakirjoja ja dokumenttiohjelmia, ristisanoja ja ulkoilua.

Jukka Putaala, olen yhdistyksen varapuheenjohtaja. Olen ollut yhdistyksen jäsenenä loppuvuodesta 2021, yhdistyksen varapuheenjohtajana aloitin vuoden 2022 alusta. Harrastan pyöräilyä, uintia, kävelyä, marjastusta. Luonto on minulle tärkeä voimavara.

Marja Rönkä, olen toiminut yhdistyksen hallituksessa vuodesta 2020. Olin yhdistyksen toinen matkavastaava 2020-2021. Syksyllä 2021 minusta tuli yhdistyksen toinen jäsenasioidenhoitaja.

Elina Salow olen yhdistyksen hallituksen jäsen. Olen toiminut eri yhdistyksissä 1980-luvulta sekä kunnallisissa luottamustoimissa kolme kautta. Harrastan sukututkimusta, käsitöitä, monenlaista liikuntaa mm. uintia, hiihtoa, melontaa sekä mökkeilyä.

Aimo Tikkanen, olen ollut yhdistyksessä jo 80-luvulta lähtien ja harrastan liikuntaa päivittäin. Mottonani on, ” liike on lääkettä”. Olen ollut pitkään yhdistyksen hallituksessa, ideastani tuli totta ja saimme yhdistykselle omat toimitilat v.2004. Vuosien aikana olen toiminut liikuntavastaavana, mm. Boccia ryhmän yhteyshenkilönä ja reumaa sairastavien vertaistukijana. Nyt olen aloittanut Reumaklubilla; Reuma ja Uniapnea keskustelu ryhmän, jossa olen yhteyshenkilönä. Olen hallituksen varajäsen.

Tuula Pekkala, olen toiminut syksystä 2019 hallituksen varajäsenenä. Harrastan mökkeilyä, lukemista, ristisanatehtäviä ja jonkin verran käsitöitä.